Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN SITUACIONS COMPLEXES DE SALUT MENTAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | INFERMERIA EN SITUACIONS COMPLEXES DE SALUT MENTAL | Codi | 18224106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Pràctiques a laboratoris |
|
S’avaluarà l’assistència i participació activa en les dinàmiques que es realitzin. | 14% | ||||||||
Seminaris |
|
Treballs realitzats dels casos pràctics i visionat de pel•lícules i/o documentals, reflexions aportacions,role-playing...en el desenvolupament de les sessions. | 20% | ||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Elaboració de pla de treball de grup/o individual. Recerca fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup. Autoavaluació i avaluació del grup. | 6% | ||||||||
Proves mixtes |
|
Realització d’una prova mixta que integrarà preguntes curtes i/o tipus test i/o resolució d’un cas pràctic. El temari de la prova estarà relacionat amb tots els continguts de l'assignatura. |
60% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En primera convocatòria: L'avaluació continuada suposa seguir les activitats programades al llarg del curs. Cal superar cadascuna de les parts segons el barem establert. En segona convocatòria: Segona convocatòria: l'alumne que no hagi superat totes les parts segons el seu percentatge de puntuació farà un examen tipus test i/o pregunta curta i/o resolució d'un cas pràctic. El programa pot estar subjecte a possibles modificacions de les que s'informarà a l'aula prèviament. D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tables i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |