Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA SOCIAL APLICADA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | PSICOLOGIA SOCIAL APLICADA | Codi | 11204112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Montenegro, M. (coord), Intervenció social : controvèrsies teòriques i metodològiques, UOC, Barcelona Montenegro, M. (coord), Intervenció social : controvèrsies teòriques i metodològiques, UOC, Barcelona Carles-Enric Riba Campos, La Metodologia qualitativa en l'estudi del comportament , UOC, Barcelona Carles-Enric Riba Campos, La Metodologia qualitativa en l'estudi del comportament, UOC, Barcelona Gil, A. i Feliu, J. (coord), Psicología Económica y del Comportamiento del Consumidor, UOC, Barcelona Gil, A. i Feliu, J. (coord), Psicología Económica y del Comportamiento del Consumidor, UOC, Barcelona |
Complementària |
Zafra, R., (h)adas. Mujeres que crean, programan, prosumen, teclean, Páginas de Espuma, Madrid |
Alvaro, J. L., Garrido, A. y Torregrosa, J.R. (Coord.) (1996). Psicología Social Aplicada. Madrid: McGraw-Hill/Interamericana de España. Cubells, J. (2002). Construcción social del delito: un estudio etnográfico en la práctica del derecho penal. Tesi doctoral. Universitat Autònoma de Barcelona. Disponible en: http://www.tdx.cat/TDX-0424103-181630 Flores, F. (2002). Psicología Social y Género. El sexo como objeto de representación social. México: McGrawHill Gil, A. i Feliu, J. (2004). Psicología Económica y del Comportamiento del Consumidor. Barcelona: Editorial UOC Martín Baró, I. (1998). Psicología de la Liberación. Madrid: Trotta |