Grau de Medicina (2009) |
Assignatures |
HISTOLOGIA I DIFERENCIACIÓ CEL·LULAR |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | HISTOLOGIA I DIFERENCIACIÓ CEL·LULAR | Codi | 14204102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A11 |
Interpretar els resultats dels exàmens analítics bàsics de sang, orina i líquids pleural, cefaloraquidi, ascític i articular | |
A18 |
Saber interpretar els resultats de les diferents proves | |
A19 |
Conèixer les diverses tècniques que s’integren en el diagnòstic per la imatge Saber interpretar les diferents proves | |
A41 |
Saber descriure la cèl•lula i identificar els diversos orgànuls cel•lulars Saber establir les relacions entre les estructures intracel•lulars i les funcions que realitzen Conèixer l’estructura de les biomolècules per entendre les propietats determinants de la seva funció biològica en el context cel•lular i de l’organisme | |
A42 |
Conèixer i descriure l’estructura macroscòpica i microscòpica normal dels diversos sistemes i aparells Conèixer i descriure les funcions normals dels diversos sistemes i aparells de l’organisme, en els diversos nivells d’organització (des de l’organisme intacte fins als nivells cel•lular, subcel•lular i molecular) Conèixer els mecanismes homeostàtics i de regulació dels diversos sistemes i aparells | |
A43 |
Ha de conèixer con afecten en l’estructura i la funció normal els diferents estats de la vida: fetus, neonats, infants, adolescència, adults, vellesa i mort. | |
A45 |
Conèixer les alteracions de l’estructura macroscòpica i microscòpica dels diversos òrgans i la relació amb la seva funció | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B7 |
Reconèixer la necessitat de la recerca per a la progressió del coneixement Conèixer la relació entre recerca bàsica i recerca clínica Conèixer la necessitat de la col•laboració entre les dues recerques en equips multidisciplinaris | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... |