2016_17
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Medicina (2009)
 Assignatures
  DERMATOLOGIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A18
A45
A47
B16
B17
Els alumnes hauran d'enviar les respostes que demani el professor sobre cada cas penjat al moodle.
Es demanaran accions sobre diagnòstic, dx diferencial, tractament, etc
Tambe es faran minitests d'entre 10-20 preguntes per afavorir l'estudi del temari
15
Pràctiques clíniques
A18
A45
A47
B16
B17
S'indicarà la presentació d'un cas que s'hagi observat durant les pràctiques.
S'ha de descriure la historia clínica adjudicada, l'actuació mèdica observada, el tractament o indicacions que és donen, i finalment una breu discussió sobre la malaltia vista. Tot en una sola plana de WORD , amn lletra ARIAL 11, SENSE FOTOS.
No es pot fer copiar i pegar de llibres , etc
També es valorarà assistència,col·laboració, puntualitat, interés i empatia
5
Proves objectives de tipus test
A2
A18
A45
A46
A47
B16
B17
Entre 40-60 preguntes amb 4 possibles respostes, i una sola correcta.
Cada 3 preguntes mal contestades es resta un punt del total.
Es necessari superar amb un 5 aquesta prova per fer mitjana amb la resta d'avaluació.
No hi haurà sistema de campana.
En test pot ferse amb preguntes d'opció múltiple, d'emparellament , amb casos d'imatges.
Segons la decisió de cada unitat docent el test final pot fer-se en format estandard en aula i examens en paper i projecció de casos o bé en aula amb terminals i que l'examen es faci en entorn moodle.
80
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

SEGONA CONVOCATÒRIA: Entre 40-60 preguntes amb 4 possibles respostes, i una sola correcta.
Cada 3 preguntes mal contestades es resta un punt del total (0,33 per cada errònia)
Es necessari superar amb un 5 aquesta prova per fer mitjana amb la resta d'avaluació. L'apartat de pràctiques i aprenentage basat en problemes i minitest també es comptaran en la nota
No hi haurà sistema de campana.
En test pot ferse amb preguntes d'opció múltiple, d'emparellament , amb casos d'imatges.
Segons la decisió de cada unitat docent el test final pot fer-se en format estandard en aula i examens en paper i projecció de casos o bé en aula amb terminals i que l'examen es faci en entorn moodle.