Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de Grau d'ADE i Finances i Comptabilitat (2014) |
Assignatures |
HISTÒRIA ECONÒMICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | HISTÒRIA ECONÒMICA | Codi | 16904213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Se n'ha de fer un per tema. El professor prepara l'exercici: una gràfica, text, taula, mapa o materials en aquesta línia, que caldrà descriure i analitzar al fil d'un qüestionari guiat. Els exercicis estan plantejats de manera que l'alumne es vegi obligat a repassar tot el tema i a destriar de manera crítica la informació adient per resoldre'l. | 30% | ||||||
Treballs |
|
Es tracta de desenvolupar un tema afí amb la matèria, a través de la cerca i gestió de fonts d'informació, primàries i/o secundàries. S'hi valora la informació aportada, l'estructuració del contingut i la coherència. Es tindrà en molt en compte el correcte cumpliment amb el format propi d'un treball acadèmic (citació, referències, etc) |
20% | ||||||
Proves mixtes |
|
Amb caràcter general (Primera i Segona Convocatòria) una prova final, en la data de les convocatòries oficials, que integrarà preguntes de desenvolupament, curtes i interpretació de dades. Exclusivament en Primera Convocatòria, i depenent de l'evolució del curs, aquest tipus de prova pot ser substituïda per una altra de preguntes curtes, o bé de desenvolupament, o bé de comentari de dades, segons preferències de l'alumnat. Se n'avaluen els continguts, la capacitat de síntesi i destriatge de la informació, la coherència i la correcció en l'expressió. Qualsevol resposta pegada a l'esquema que hom proporciona a classe serà invalidada |
50% | ||||||
Altres | Per obtenir l'aprovat, cal haver lliurat tots els exercicis i lectures, a més de fer l'examen. Es tindrà positivament en compte l'interès que l'alumne hagi mostrat d'una manera continuada per la matèria, com també l'assistència a classe (tot i no ser obligatòria). |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
SEGONA CONVOCATÒRIA. Amb caràcter general, constarà d'una única prova que inclourà tota la matèria i que constituirà el 100% de la nota. En el cas específic dels alumnes que hagin seguit l'avaluació continuada en primera convocatòria, se'n conservaran les notes obtingudes i aprovades; caldrà repetir aquells exercicis/lectures suspesos i presentar-se a l'examen de segona convocatòria (tota la matèria). En aquest cas, s'hi mantindrà la ponderació de primera convocatòria (30% exercicis-20% lectures- 50% examen). L'alumne sempre podrà optar, tanmateix, per fer l'examen únic de caràcter general (100% de la nota).
|