Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
LA INFÀNCIA I L'ADOLESCÈNCIA HOSPITALITZADA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | LA INFÀNCIA I L'ADOLESCÈNCIA HOSPITALITZADA | Codi | 18224218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A4 | Reconèixer els diversos rols, responsabilitats i funcions de la professió. | |
A6 | Acceptar la responsabilitat del propi aprenentatge i desenvolupament professional. | |
A9 | Respondre a les necessitats del pacient, famílies i comunitat, planificant, executant i avaluant les cures d'infermeria. | |
A11 | Utilitzar el judici clínic en el procés de cuidar i desenvolupar plans de cures per a arribar a els estàndards de qualitat i la pràctica basada en l'evidència. | |
A13 | Habilitat per a realitzar procediments i tècniques coneixent l'ús i la indicació de productes sanitaris vinculats a les cures d'infermeria, tenint en compte la seguretat de la persona i del professional. | |
A15 | Habilitat per a identificar situacions de risc, dolor, sofriment, malaltia, incapacitat o mort per a respondre a les necessitats de salut de les persones durant el cicle vital i proporcionar cures que alleugin la situació dels malalts avançats i terminals | |
A19 | Coneixement rellevant per a aplicar les cures infermers, proporcionant i garantint benestar, qualitat, i la seguretat a l'individu, família i comunitat. | |
A24 | Informar, registrar, documentar i derivar cuidats utilitzant les tecnologies adequades. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B2 | Resoldre problemes complexos de forma efectiva. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |