Grau d'Enologia (2009) |
Assignatures |
MARKETING VITIVINÍCOLA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | MARKETING VITIVINÍCOLA | Codi | 19214126 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Treballs |
|
1 trabajo práctico por grupo (2-3 alumnos) e entregar via mail y presentar oralmente. | 45% | ||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Avaluació de la presentació oral del grup. | 45% | ||||||||
Altres | Els valorarà la participació a l'assignatura. |
10% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
La segona convocatòria serà un examen tipus test. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |