Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
OCI I ENOTURISME |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | OCI I ENOTURISME | Codi | 19635102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Carlsen, J. & Charters, S. (eds.) (2006) Global wine tourism: research, management and marketing. Wallingford, UK. CABI. Croce, E. (2010) Food and wine tourism: integrating food, travel and territory. Wallingford, UK. CABI. Everett, Sally (2016) Food and drink tourism. Principles and Practice.London. Sage. Getz, D. (2000) Explore wine tourism: management, development and destinatuons. New York, Cognizant. Hall, C.M & Sharples, L. (2008) Food and wine festivals and events around the world|b: development, management and Markets. Oxford, UK. Butterworth-Heinemann Hall, C.M. et al (eds.) (2000) Wine tourism around the world: development, management and Markets. . Oxford, UK. Butterworth-Heinemann |
|
Complementària | |