Grau d'Infermeria (2009) |
Assignatures |
GESTIÓ I EXPERIÈNCIA ORGANITZATIVA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | GESTIÓ I EXPERIÈNCIA ORGANITZATIVA | Codi | 18204115 | |||||
Ensenyament |
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Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Ayuso, D Grande, RF, La gestión de enfermeria y los servicios generales en las organizaciones sanitarias, Madrid Díaz de Santos, 2006 Balderas, Mª L, Administración de los servicios de enfermeria, Mèxico Mc Graw Hill, 2005 Gallego, DJ Ongallo, C, Conocimiento y gestión, Barcelona Masson-Salvat Enfermeria, 2004 Hellriegel-Jackson- Slocum, Administración, un enfoque basado en competencias, 9ª ed. México Thomson- Learning, 2002 Marriner, A, Guía de gestión y dirección de enfermeria, 6ª ed. Madrid Harcourt SA, 2001 Miller, G, Cómo decidir mejor y más rápido, Barcelona Deusto, 2005 Mompart, Mª P Durán, M, Administración y gestión, Madrid DAE SL, 2001 Ponti, F Ferrer, JM, Si funciona, cámbialo. Como innovar sin morir en el intento, Barcelona Gestión 2000, 2010 Marriner Tomey,A., Guia de Gestion y Direccion de Enferemria., Elsevier España, 2009 Hidalgo Vega,A.,Del Llano Señariz,J. y Perez Camarero,S., Recursos humanos para la salud: sificiencia,adecuacion y mejora.Masson,Barcelona., Masson,Barcelona, 2006 Krogerus, M, El pequeño libro de las grandes decisiones., Alienta., 2014 Macia Soler, L., Gestion Clinica., Elsevier., 2014 Meraño, A., La comunicación con el paciente, habilidades emocionales para los profesionales de la salud., Elsevier., 2014 |
Buckner, E. B., Anderson,
D. J., Alarcón, N. G., Hafsteinsdottir, T. B., Lai, C. K. Y., &
Roshan, R. (2014). Perspectivas sobre el liderazgo mundial de las
enfermeras: experiencias internacionales desde el terreno. International
nursing review en español: revista oficial del Consejo Internacional de
Enfermeras, 61(4), 499-508. VeLiz Rojas, L., & Paravic Klijn, T. (2012). Coaching educativo como estrategia para fortalecer el liderazgo en enfermería. Ciencia y enfermería, 18(2), 111-117. |
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Complementària | |
L'alumne disposará de bibliografia específica per temes |