Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA GEOGRAFIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA GEOGRAFIA | Codi | 11605133 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Debats | Cal realitzar un text curt de com a màxim una pàgina com a conclusió de les aportacions i reflexions del debat realitzat a classe: Educar o ensenyar? |
10% | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Preparar en grup un projecte de treball de camp. Realització/assistència al treball de camp. Preparar els instruments d'avaluació que permeten avaluar el treball de camp proposat. |
20% | |
Presentacions / exposicions | Fer la presentació oral amb suport visual del Projecte de treball de camp. La presentació s'avaluarà a partir d'una matriu d'avaluació en forma de coavaluació i d'avaluació per part del professor. |
20% | |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Materials didàctics disponibles a la xarxa. Triar un material concret i justificar la tria. |
10% | |
Resolució de problemes, exercicis | Establir els criteris que permeten avaluar un text amb continguts geogràfics. Seleccionar un material didàctic específic. Preparar individualment un llistat d'instruments d'avaluació. |
30% | |
Altres | Autoavaluació. Complimentar l'últim dia de classe l'instrument d'autoavaluació preparat especificament per l'assignatura. |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Aquest màster no preveu la realització de l'avaluació en segona convocatòria, és per això que tampoc aquesta assignatura L'avaluació s'aplicarà únicament en la modalitat de continuada. Es tindrà en compte l'assistència, la participació en les activitats i la realització de les tasques proposades individuals o en equip en les dates previstes. El caràcter presencial del màster obliga l'alumnat a assistir a un mínim del 80% del temps lectiu de l'assignatura, per a poder ser avaluat. |