Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Química (2009) |
Assignatures |
QUIMIOMETRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | QUIMIOMETRIA | Codi | 13204126 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Conèixer el procés analític, les diferents etapes que ho integren i els estàndards i el tractament estadístic de les dades experimentals, que constitueixen punts bàsics per a obtenir uns resultats de qualitat Reconèixer la Química Analítica com la ciència metrològica que desenvolupa, optimitza i aplica processos de mesura (mètodes analítics) destinats a obtenir informació química de qualitat | |
A5 |
Reconèixer la Química Analítica com la ciència metrològica que desenvolupa, optimitza i aplica processos de mesura (mètodes analítics) destinats a obtenir informació química de qualitat | |
A8 |
Conèixer el procés analític, les diferents etapes que ho integren i els estàndards i el tractament estadístic de les dades experimentals, que constitueixen punts bàsics per a obtenir uns resultats de qualitat | |
A9 |
Conèixer el procés analític, les diferents etapes que ho integren i els estàndards i el tractament estadístic de les dades experimentals, que constitueixen punts bàsics per a obtenir uns resultats de qualitat Reconèixer la Química Analítica com la ciència metrològica que desenvolupa, optimitza i aplica processos de mesura (mètodes analítics) destinats a obtenir informació química de qualitat | |
A12 |
Conèixer el procés analític, les diferents etapes que ho integren i els estàndards i el tractament estadístic de les dades experimentals, que constitueixen punts bàsics per a obtenir uns resultats de qualitat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Troba nous mètodes per fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |