Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA PERSONA GRAN |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA PERSONA GRAN | Codi | 18224105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Sessió Magistral |
|
S'avaluarà mitjançant una o dues proves objectives amb preguntes tipus test sobre els continguts de l'assignatura | 40% | ||||
Seminaris |
|
Assistència als seminaris en els que es tindrà en compte la actitud i participació. Presentació dels diferents treballs que es puguin derivar. |
25% | ||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Demostració simulada d'habilitats. Es realitzaran avaluació de coneixements prèvia a la demostració pràctica, seguint el protocol següent: 1- Guia del procediment amb preguntes i lectures prèvies a la sessió. 2- Preguntes: 1 o 2 preguntes per estudiant, d'avaluació del material de lectura que es realitzaran bé a les classes prèvies al laboratori, o bé a l'inici de la sessió. 3- L'estudiant que superi les preguntes podrà realitzar pràctica.L'alumne que no pugui respondre a les preguntes, si és possible, se li donarà un temps d'estudi i se li tornaran a fer les preguntes. Tan sols si l'avaluació és positiva l'alumne podrà realitzar la pràctica. Si no és possible, no podrà fer la pràctica. Es tindrà en compte l'assistència obligatòria en un 80% de les sessions; l'actitud i participació així com els treballs que es puguin derivar |
10% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Elaboració de pla de treball grupal i/o individual. Recerca de fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup. Autoavaluació i avaluació grupal. Es tindrà en compte la actitud i la participació. l'assistència al PBL és obligatòria |
25% | ||||
Altres | Es valorarà la assistència continuada, la participació, col·laboració e interès de l'alumne envers l'assignatura. Per aprovar l'assignatura es necessari aprovar tots els apartats avaluatius |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Es seguirà modalitat d'avaluació continuada. L'alumne que no superi alguna de les proves a la primera convocatòria recuperarà l'activitat suspesa seguint la mateixa modalitat de prova i avaluació en la data assenyalada a l'inici del curs. Els PBL no poden recuperar-se degut a la seva metodologia i avaluació, per ho que sol amb casos excepcionals i justificats, els professors d'acord amb l'alumne poden decidir una alternativa avaluadora a través d'examen o treball sobre els coneixements treballats als PBL. Per aprovar l'assignatura, han d'estar aprovades totes les metodologies avaluatives. "El professor podrà |