Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA | Codi | 18254102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Explicar les alteracions de salut reproductiva i les seves implicacions físiques i psicològiques tant a nivell personal com familiar, derivades del diagnòstic i tractament en tots els àmbits assistencials | |
A18.1 |
Identificar i relacionar els factors associats als problemes de salut reproductiva Explicar les alteracions de salut reproductiva i les seves implicacions físiques i psicològiques tant a nivell personal com familiar, derivades del diagnòstic i tractament en tots els àmbits assistencials Distingir les situacions en salut reproductiva i pediatria que impliquen dilemes ètics i la seva gestió segons els aspectes de relació i legislació involucrats | |
A18.2 |
Reconèixer les necessitats emocionals de les dones i criatures durant el procés salut-malaltia en la salut reproductiva i en el creixement durant l'adolescència, considerant la repercussió en el grup familiar Aplicar les intervencions infermeres tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la dona com en la criatura i la família durant el procés de la maternitat | |
A19.3 |
Identificar i relacionar els signes i símptomes de les malalties més freqüents durant la infància i l'adolescència Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia | |
A19.4 |
Identificar i relacionar els signes i símptomes de les malalties més freqüents durant la infància i l'adolescència Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia Actuar des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat | |
A19.5 |
Reconèixer les necessitats emocionals de les dones i criatures durant el procés salut-malaltia en la salut reproductiva i en el creixement durant l'adolescència, considerant la repercussió en el grup familiar Aplicar les intervencions infermeres tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la dona com en la criatura i la família durant el procés de la maternitat Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia | |
A19.6 |
Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia | |
A19.7 |
Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia Distingir les situacions en salut reproductiva i pediatria que impliquen dilemes ètics i la seva gestió segons els aspectes de relació i legislació involucrats Actuar des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |