Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Grau de Biotecnologia (2009) |
Assignatures |
PROCESSOS I PRODUCTES BIOTECNOLÒGICS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | PROCESSOS I PRODUCTES BIOTECNOLÒGICS | Codi | 19204127 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Saber quins són els biocatalitzadors (microorganismes, enzims o altres sistemes biològics) responsables dels diferents processos biotecnològics, les seves característiques principals, i els metabolismes implicats. Entendre els fonaments i criteris de disseny de productes biotecnològics | |
A9 |
Saber quins són els biocatalitzadors (microorganismes, enzims o altres sistemes biològics) responsables dels diferents processos biotecnològics, seves característiques principals, i els metabolismes implicats. | |
A15 |
Conèixer els processos i productes de la Biotecnologia en els diversos sectors econòmics i sintetitzar els coneixements bibliogràfics sobre un procés biotecnològic concret | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B5 |
Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup | |
B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús |