Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
ECONOMIA I ORGANITZACIÓ INDUSTRIAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ECONOMIA I ORGANITZACIÓ INDUSTRIAL | Codi | 20214010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Treballs |
|
Elaboració i defensa oral d'un projecte relacionat els dos primers mòduls de l'assignatura | 15% | ||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Realització d'activitats d'aprenentatge relacionades amb el tercer mòdul de l'assignatura. Modalitat treball autònom tutoritzat. | 10% | ||||
Proves pràctiques |
|
Encàrrec de disseny d’una planta de procés (API) o activitat substitutòria | 15% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
Avaluació contingut teòric/pràctic i competències relacionades amb els dos primers mòduls de l'assignatura | 40% | ||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Avaluació contingut teòric/pràctic i competències relacionades amb el tercer mòdul de l'assignatura. Prova final pràctica. Selecció respostes en modalitat test. | 20% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Durant el curs 2015-16 l'assignatura participa en el projecte d'innovació docent "X-Culture: un projecte col·laboratiu per la internacionalització de la docència", Convocatòria innovació docent ICE 2015, URV. Aquesta activitat permet la internacionalització de la docència i la incorporació de l'anglès a l'aula. Els estudiants matriculats a l'assignatura poden participar de manera voluntària en el projecte X-Culture (http://www.vtaras.com/x-culture.html), amb el corresponen reconeixement extra de la seva feina en el sistema d'avaluació i sempre amb el seu consentiment previ. Els alumnes rebran, a més a més, un certificat de participació. La segona convocatòria és totalment independent de la primera. En conseqüència l'alumne que no superi la primera convocatòria haurà d'examinar-se de tot el contingut del curs (modalitat examen tipus test, 100% de la nota). A les proves d'avaluació no es poden fer servir mòbils, tablets, portàtils ni similars. |