Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching Languages: Spanish as a Foreign Language (2015) |
Competences |
Type A | Code | Competences Specific |
A1 | Dominar les teories de l'adquisició de llengües estrangeres y els fonaments pedagògics i psicològics d'aquestes teories, com també els principis metodològics i les aplicacions més adequades per a optimitzar l'aprenenttage d'una llengua estrangera. | |
A2 | Descriure i interpretar el funcionament dels sistemes formal i funcional de l'espanyol i donar-los un tractament didàctic adequat. | |
A3 | Estructurar el procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en l'acció d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les llenges, del Consell d'Europa. | |
A4 | Planificar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge d'acord amb el context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i el component afectiu. | |
A5 | Exposar amb domini i de forma adequada els coneixements sobre l'espanyol LE de manera escrita, oral o per entorns multimèdia diversos | |
A6 | Introduir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua. | |
A7 | Gestionar la classe de manera adequada i adoptar diferents rols (transmissor, facilitador, mediador) en funció de les necessitats dels estudiants. | |
A8 | Dissenyar i dur a terme una investigació rellevant en l'àrea de l'ensenyament d'E/LE basada en els diferents mètodes d'investigació quantitativa i qualitativa i implementar els resultatsde d'aquesta investigació a l'aula. |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B2 | Resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinars relacionats amb el camp d'estudi | |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, a la vanguardia del camp d'estudi, en un context d'investigació. | |
B4 | Autonomy, responsibility and initiative | |
B5 | Sensibilització en temes mediambientals. |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C1 | Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English | |
C2 | Be advanced users of the information and communication technologies | |
C3 | Be able to manage information and knowledge | |
C4 | Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV | |
C5 | Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals | |
C6 | Be able to define and develop their academic and professional project |