Grado en Psicología (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y CONDICIONAMIENTO |
Competencias |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y CONDICIONAMIENTO | Código | 11204102 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Competencias Específicas |
A1 | Conèixer els diferents models teòrics de la Psicologia, la dimensió social, antropològica i històrica i ser capaç de valorar críticament les seves contribucions i limitacions al comportament dels individus, dels grups i de les organitzacions. | |
A2 | Conèixer i comprendre les lleis i principis dels processos psicològics. | |
A5 | Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. | |
A10 | Analitzar i interpretar les dades qualitatives i quantitatives procedents de les investigacions, informes i treballs en Psicologia per poder definir problemes, dissenyar recerca elemental, executar-la i analitzar-la utilitzant les fonts documentals rellevants en Psicologia valorant les aportacions científiques al coneixement i la pràctica professional. | |
Tipo B | Código | Competencias Transversales |
B1 | Aprender a aprender | |
Tipo C | Código | Competencias Nucleares |