Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
PROJECTE ARTÍSTIC |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PROJECTE ARTÍSTIC | Codi | 11274204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Determina cada un dels aspectes que integren l'educació musical en l'etapa de l'educació infantil i domina les estratègies i recursos metodològics i didàctics necessaris. | |
MEMD1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació infantil. | |
MEMD5 |
Aplica els elements que integren el disseny curricular de l'àrea de música en l'educació infantil. | |
MEMD6 |
Elabora propostes de programació adequades a diferents situacions a l’aula. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. | |
B6 |
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text escrit gramaticalment correcte |