2018_19
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Bachelor's Degree in Publicity and Public Relations (2009)
 Subjects
  ADVERTISING CREATIVITY
   Methodologies
Methodologies
  Description
Introductory activities Explicació dels continguts, metodologies d'aprenentatge i avaluació
Lecture Explicació per part del professora dels diferents tipus de pensament creatiu i donar les eines i tècniques suficients per a què l'alumne pugui aplicar la creativitat en la ressolució de campanyes.
Practical cases/ case studies Resolució per part de l’alumne de pràctiques en grup. Joc de rol anunciant-agència.
Presentations / oral communications Presentació i defensa per part de l’alumne de les propostes creatives generades com a resposta a brífings concrets.
Assignments Desenvolupament de treballs en grup de caràcter gràfic, conceptual i audiovisual amb l’objectiu de reforçar les eines necessàries per a esdevenir director d’art, planificador estratègic o director de comptes.
IT-based practicals in computer rooms Pràctiques de disseny gràfic als laboratoris de la universitat (Photoshop i Illustrator)
Simulation Sortida programada a una escola de creatius de Barcelona amb simulació d'un cas real
Reading written documents and graphs Lectura d'un llibre i redacció d'una ressenya crítica
Personal attention Tutories personalitzades per resoldre dubtes a petició de l'alumne