Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Ordenar i interpretar les dades obtingudes a l’anamnesi
|
| A5 |
Establir un pla d’actuació considerant les necessitats del pacient i de l’entorn familiar i social, que impliqui tots els membres de l’equip de salut
|
| A16 |
Fer una exploració psicomètrica bàsica i neuropsicològica
|
| A17 |
Establir una metòdica raonada i ordenada d’exploracions complementàries, segons el procés de base i el diagnòstic diferencial establert
|
| A26 |
Detectar estats emocionals associats a altres quadres clínics que comprometin la seva evolució
|
| A44 |
Tenir present, en la relació amb el malalt, el paper de la família i dels amics en l’aprenentatge i el manteniment dels hàbits de salut i de les conductes malsanes
Tenir present, en la relació amb el malalt, l’adequació del subjecte a les normes de la cultura en què viu immers.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2 |
Utilitzar els principis d’un bon entrevistador (empatia, calidesa, respecte, concreció, confidencialitat i asertivitat)
|
| B9 |
Establir confiança entre el metge i el pacient, respectant-lo i adoptant una postura empàtica i holística
|
| B10 |
Conèixer i entendre l'ètica mèdica contemporània i els principals principis ètics d’autonomia, beneficència, no maleficència i justícia; els deures del metge i l’aplicació pràctica de les teories
Conèixer i saber utilitzar una metodologia correcta per a la resolució de conflictes ètics
Comprendre la necessitat i la importància del consentiment informat
Acceptar els drets del malalt
Conèixer el codi deontològic de la professió
|
| B17 |
Justificar i sustentar qualsevol actuació i decisió mèdica basant-se en la millor evidència disponible
|
| B18 |
Escoltar i analitzar les opinions dels pacients i familiars
|
| B22 |
Ser conscient del paper de la professió mèdica en la societat i com a agent de canvi
|
| B25 |
Ser conscient de la necessitat d’aconseguir la màxima eficàcia en la seva actuació professional, amb el mínim cost econòmic i social.
|
| B26 |
Ser conscient de la utilitat de treballar conjuntament amb altres professionals sanitaris en la prevenció, el diagnòstic i el tractament del pacient, desenvolupant el treball en equip.
|
| B28 |
Ser capaç de gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats
|
| B31 |
Mantenir un alt nivell de motivació malgrat les dificultats.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
|