Grau de Medicina (2009) |
Assignatures |
PSIQUIATRIA INFANTIL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PSIQUIATRIA INFANTIL | Codi | 14204226 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||||||||||
Treballs |
|
el´laboració d´ una memòria de tres pàgines on es reflecteixi el treballat als seminaris, amb una conclusió final sobre les competències adquirides Es valorarà: 1 adequació de l'extensió 2. comprensió dels objectius del seminari 3. aspectes treballats 4. raonament sobre les competències treballades 5. comentari personal |
50% de la qualificació | |||||||||||||||||
Proves pràctiques |
|
exàmen de cas clínic. Amb disponibilitat d´´us de material bibliofràc a l´exàmen | 50% de la qualificació | |||||||||||||||||
Altres | la presencia amb aprofitament del 70% de les classes teòriques suposa l´exempció de l´exàmen teòric |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Realització de les proves pertinents per comprovar que l'alumne hagi assolit suficientment els objectius previstos, tant en els coneixements teòrics com en els pràctics. L'avaluació serà continuada en el programa pràctic, encara que al final es realitzarà una prova de resolució de problema clínic a partir d'una història clínica sobre un cas desconegut per a l'alumne. Hi entraran preguntes per observar com l'alumne orienta la resolució diagnosticoterapèutica del cas i, finalment, un apartat on l'alumne pugui desenvolupar i ampliar teòricament alguns dels punts tractats, diagnòstic diferencial i tractament. |