2018_19
Guía docente 
Facultad de Medicina y Ciencias de la Salud
A A 
 
 
Ciencias del Sistema Nervioso (2015)
 Asignaturas
  MODELOS ANIMALES: PROCESOS COGNITIVOS Y PSICOPATOLOGÍA
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B1 Comprendre i definir els sistemes neurals i estructures implicades en la conducta normal y patològica
Identificar els factors biològics i ambientals que incrementen la vulnerabilitat dels subjectes als neurotòxics
Comprendre les diferències biològiques i psicològiques al llarg del cicle vital
 B2 Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi
 B3 Jutjar els riscos derivats de l’exposició de neurotòxics i psicofàrmacs. Ser capaços d’identificar els factors ambientals susceptibles d’alterar la conducta de l’organisme, i valorar els riscos derivats de l’exposició a substàncies neuroactives (neurotòxics i psicofàrmacs)
 B4 Decidir el que s’ha de mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho de d'acord amb la seva planificació en el termini previst
Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts
 B5 Mostrar respecte pels drets fonamentals i de igualtat entre homes i dones
Col·laborar activament en la planificació del treball en equip, la distribució de les tasques i els terminis requerits
 B6 Redactar documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística i registre adequat, i il·lustrar conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes, etc)
Utilitzar software per comunicació en línia: eines interactives (web, Moodle, blocs), correu electrònic, foros, xat, videoconferències, eines de treball col·laboratiu, etc. Utilitzar les TIC de forma habitual i saber adaptar-les a les seves necessitats
 B7 Jutjar els riscos derivats de l’exposició de neurotòxics i psicofàrmacs. Ser capaços d’identificar els factors ambientals susceptibles d’alterar la conducta de l’organisme, i valorar els riscos derivats de l’exposició a substàncies neuroactives (neurotòxics i psicofàrmacs)
 B8 Redactar documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística i registre adequat, i il·lustrar conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes, etc)
Decidir el que s’ha de mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho de d'acord amb la seva planificació en el termini previst
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C2 Utiliza programario para a comunicación on-line: herramientas interactivas (web, Moodle, blogs...), correo electónico, foros, chat, videoconferencias, herramientas de trabajo colaborativo...
 C3 Avalua ciríticamente la información y sus fuentes y la incorpora a la propia base de conocimientos y a su sistema de valores.
 C4 Produce un texto escrito adecuado a la situación comunicativa.
 C5 Muestra respeto por los derechos fundamentales y de igualdad entre hombres y mujeres.
Actúa desdel respeto y promoción de los derechos humanos y los principios de accesibilidad universal, de igualdad de oportunidades, no discriminación y accesibilidad universal de las personas con necesidades educativas especiales.