Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
MÀRQUETING I ENOTURISME A L'ÈPOCA DE NADAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | MÀRQUETING I ENOTURISME A L'ÈPOCA DE NADAL | Codi | 19635110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Lapsley, J., Moulton, K. (2001). Successful Wine Marketing. Springer Science+Business Media. ISBN 978-0-387-29965-5 Mora, Pierre (2016). Wine Positioning - A Handbook with 30 Case Studies of Wine Brands and Wine Regions in the World, Springer International Publishing, ISBN 978-3-319-24481-5 Varela,P., Ares, G. (2014). Novel Techniques in Sensory Characterization and Consumer Profiling. CRC Press Spencer, C., Piqueras-Fiszman, B. (2014). The Perfect Meal: The Multisensory Science of Food and Dining. Wiley Blackwell. |
|
Complementària | |