Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Química (2010) |
Assignatures |
GESTIÓ DE PROJECTES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | GESTIÓ DE PROJECTES | Codi | 20204101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.4 |
Defineix els processos de garantia de la qualitat del projecte | |
A2.3 |
Aplica els mètodes d'organització d'empreses Organitza i gestiona projectes | |
A4.11 |
Identifica organitzacions i referencials que poden ser d'ajuda per dissenyar un sistema per a la gestió de projectes. Determina el pressupost d'un projecte. | |
A4.12 |
Defineix què és un projecte i diferència entre aquest i les operacions. Descriu en què consisteix la gestió de projectes. Llista i descriu les etapes en la gestió d'un projecte. Identifica els participants clau en un projecte i explica quines són les seves funcions. Diferència entre metodologies predictives i metodologies àgils en la gestió de projectes. Redacta un Project Overview Statement efectiu per aconseguir l'aprovació de la Direcció. Redacta un Project Charter per documentar formalment el projecte i vincular-lo amb el treball del dia a dia de l'organització. Identifica i descriu les activitats necessàries per planificar un projecte. Entén la formulació de l'abast d'un projecte com l'acord explícit entre l'equip de projecte i els clients i altres grups d'interès de què es farà i què no es farà en el projecte. Defineix l'abast d'un projecte mitjançant la Work Breaddown Structure o diagrama d'arbre. Identifica riscos, construeix matrius probabilitat / impacte per a l'avaluació de riscos i formula contramesures adequades. | |
A5.4 |
Programa un projecte i representa aquesta programació mitjançant diferents tipus de diagrama. Entén els avantatges i desavantatges dels diferents tipus de diagrama. Duu a terme el seguiment d'un projecte, informes de seguiment i gestió dels canvis. Gestiona l'etapa de tancament d'un projecte i redacta l'informe de tancament. Interpreta normes, procediments, protocols, estàndards, manuals i els aplica en casos pràctics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Usa un llenguatge apropiat a la situació | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |