2018_19
Guia docent 
Facultat de Química
A A 
català 
Nutrició i Metabolisme (2012)
 Assignatures
  EMPRESA ALIMENTÀRIA I MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Seminaris Resolució de casos plantejats a classe 30%
Treballs Treball en profunditat d‘un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el que fer professional. 40%
Proves objectives de preguntes curtes Resolució de qüestionaris plantejats a classe 30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assignatura té convocatòria única.

Per aprovar l'assignatura s'ha d'obtenir com a mínim 5/10 punts en el treball i en l'exercici de preguntes curtes presentats per l'alumne. La suma de les qualificacions de totes les activitats ha de ser almenys de 5/10 punts.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.