Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES | Codi | 18224116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Seminaris | Treball amb diferents tipus de material ( vídeos, lectures...) per propiciar la discussió i anàlisi per part dels estudiants. |
Sessió Magistral | Exposició del contingut de l’assignatura de manera interactiva i participativa. |
Pràctiques a laboratoris | Demostracions pràctiques, assaig i adquisició d’habilitats en les diferents tècniques i procediments relacionats amb la cura del pacient critic. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estudi de situacions clíniques amb diferents escenaris que exigeix un treball de col•laboració. |
Atenció personalitzada | Guia, orientació i seguiment en les pràctiques de laboratori/seminari/ABP, i en les diferents tutories que es vagin produint en funció de les necessitats dels estudiants. |