Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018) |
Assignatures |
GEOGRAFIA URBANA: CIUTAT, PAISATGE I DINÀMIQUES METROPOLITANES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | GEOGRAFIA URBANA: CIUTAT, PAISATGE I DINÀMIQUES METROPOLITANES | Codi | 21234105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix les formes més comunes de definició i delimitació dels territoris urbans i la seva aplicació Identifica i defineix les principals tipologies d’espais urbans, la seva funció i morfologia, comprenent les diferències entre la ciutat real, la viscuda i la percebuda per les persones | |
A5 |
Elabora els principals indicadors d’anàlisi urbà i fa una anàlisi correcte de resultats | |
A7 |
Defineix i identifica diversos tipus de sistemes, xarxes i jerarquies urbanes així com el seu paper en l’anàlisi territorial | |
A9 |
Coneix i explica correctament els processos territorials que condueixen a la creació i expansió de les ciutat, avaluant correctament les principals problemàtiques ambientals i socials derivades | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar-lo. Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |