|
A2 |
Identificar els diferents tipus de begudes fermentades amb la matèria primera i el mètode d'elaboració, i relacionar-lo amb les característiques sensorials del producte final |
|
A4 |
Tenir coneixements sobre legislació, qualitat i seguretat alimentària, entendre’ls i aplicar-los en el context d'elaboració de begudes fermentades. |
|
A6 |
Valorar, incorporar i gestionar eficaçment les noves eines de sostenibilitat ambiental i d'anàlisi de cicle de vida a la producció de begudes fermentades |
|
A8 |
Participar, aprofundir i intervenir en el conjunt de les activitats i decisions d'una empresa d'elaboració de begudes fermentades, o en un projecte d'investigació enològica, aplicant els coneixements adquirits en un context multidisciplinari |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
B1 |
Aprendre a aprendre. |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d'estudi. |
|
B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació. |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge. |
|
B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret. |
|
CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic. |
|
CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació. |
|
CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars. |
|
CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes. |
|
CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
|
CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development) |
|
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Aclariments al model de competències |
El model de competències de la URV s’ha
actualitzat. El nou model consta de les competències específiques pròpies de
cada titulació i les competències transversals comunes a totes les titulacions
de la URV (que substitueixen les antigues transversals i nuclears). En aquesta pàgina es veuen les competències específiques i transversals
vigents en aquesta titulació. Tot i que també estan llistades les competències
nuclears, aquestes no tenen vigència perquè estan integrades dins de les
competències transversals. |