Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
PROGRAMES, INSTITUCIONS, SERVEIS I RECURSOS PER L'ACCIÓ SOCIOEDUCATIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PROGRAMES, INSTITUCIONS, SERVEIS I RECURSOS PER L'ACCIÓ SOCIOEDUCATIVA | Codi | 11224110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix el marc legislatiu. | |
A3 |
Coneix les xarxes per a la intervenció socioeducativa. | |
A4 |
Valora els programes d'intervenció. | |
A7 |
Organitza i realitza programes d'intervenció. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B3 |
Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Identifica necessitats de formació |