Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ADMINISTRACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ADMINISTRACIÓ | Codi | 11605158 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir el coneixement de les bases teòriques i pràctiques de l'ensenyament i l'aprenentatge de l'Administració als cicles formatius | AP1 |
||
Saber contextualitzar els continguts del currículum d' Administració per a realitzar la programació a l'aula, dissenyant i desenvolupant projectes educatius, unitats de programació, activitats i materials adaptats al nivell educatiu i a la diversitat de l'alumnat. | AP1 AP2 AP3 AP7 |
||
Aplicar la reflexió i l'autoavaluació sobre la pròpia formació i pràctica docent | AP2 AP10 |
||
Conèixer i diagnosticar les necessitats didàctiques de l'alumnat | AP2 AP8 AP9 |
||
Estructurar i seqüenciar els objectius i continguts del currículum d'Administració en els Cicles Formatius | AP4 |
||
Analitzar i resoldre els problemes emergents en les situacions d'ensenyament-aprenentatge | AP6 AP7 |
||
Conèixer i aplicar estratègies docents per estimular l'aprenentatge i el pensament crític de l'alumnat | AP7 AP9 |
||
Aplicar, amb classes pràctiques a l'aula l'exposició de temes curriculars d'Administració utilitzant les TIC i programant diferents unitats formatives, tot utilitzant les diferents metodologies, recursoso i innovacions estudiades a classe i a altres assigantures del Màster | AP1 AP2 AP3 AP5 AP7 |