Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009) |
Asignaturas |
DIRECCIÓN DE CUENTAS EN PUBLICIDAD Y RELACIONES PÚBLICAS |
Atención personalizada |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | DIRECCIÓN DE CUENTAS EN PUBLICIDAD Y RELACIONES PÚBLICAS | Código | 12224116 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Tercer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción |
Al final de cada sessió teòrica, acostumem a dedicar uns 10-15 minuts a resoldre els dubtes que tinguin els alumnes sobre el tema presentat o, en tot cas, a comentar les opinions que ells considerin oportunes tant sobre un tema com sobre un cas exposat a classe. Lògicament també disposem de les hores de tutoria per tal que, aquells alumnes que ho sol.licitin, rebin sessions personals al despatx del professor. |