Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009) |
Asignaturas |
DIRECCIÓN DE CUENTAS EN PUBLICIDAD Y RELACIONES PÚBLICAS |
Recomendaciones |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | DIRECCIÓN DE CUENTAS EN PUBLICIDAD Y RELACIONES PÚBLICAS | Código | 12224116 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Tercer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente | |||
|
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente | ||||||
|
Otros comentarios | |
L'assignatura participa d'una visió realment global però que, sense cap mena de dubte, serveix per aplicar després a disciplines professionals més concretes: el màrqueting directe, el màrqueting on line, etc... Moltes d'aquestes disciplines, probablement, representaran el gruix de les assignatures optatives de 4rt. Per altra banda, l'assignatura és molt pràctica i per tant els coneixements reals d'un professor en actiu (acumula experiències des de 1989 fins avui) són molt il·lustratius. D'aquí la importància de l'assistència a classe. |