2019_20
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
 Asignaturas
  INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assigantura
Sesión magistral Exposició del continguts en sesions teòriques
Prácticas a través de TIC Aplicar, a nivell pràctic, part dels continguts de l'assignatura. S'utilitzarà el programa específic d'investigació de mercats per tal de fer el tractament i anàlisis de dades.
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria Durant el curs es plantejaran exercicis pràctics a l'aula que es treballaran a l'aula ordinària
Presentaciones/exposiciones Presentació oral de dos treballs en grup seguint les pautes idicades en cada cas.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas Es durà a terme un procés d'investigació des de l'inici al final, en el qual caldrà desenvolupar una sèrie de pràctiques: formular objectius, dur a terme un guió qualitatiu, un grup de discussió, dissenyar un qüestionari i analitzar-ne els resultats.
Atención personalizada Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüetions i resoldre qualsevol dubte concret