2019_20
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
 Asignaturas
  PATROCINIO Y MECENAZGO
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria
A12
Pràctiques a classe, anàlisi de projectes de patrocini i mecenatge 30%
Prácticas de campo / salidas
A12
Es demanarà una valoració crítica i propostes de millora de la visita a la empresa multinacional. 10%
Pruebas prácticas
A18
Presentació a plató d'un projecte de patrocini o mecenatge 50%
Otros  

Assistència, participació i actitud

10%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

L'assistència a classe, a les conferències i els exercicis i participació a l'aula representen el 50% de la nota final.

El treball de grup representa el 50% de la nota final.

L'examen final és obligatori per a tots aquell@s que no assoleixen aquests mínims.