Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
LABORATORI DE MÀQUINES TÈRMIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | LABORATORI DE MÀQUINES TÈRMIQUES | Codi | 20224111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | 1Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica correctament els principis de l'enginyeria tèrmica. | |
A1.2 |
Aprèn a planificar una experimentació, la realitza, la interpreta i valora els resultats de manera crítica. Planifica racionalment l'execució d'una sèrie de tasques a dur a terme en grup i en un temps limitat. Treballa en equip amb plena responsabilitat individual. Treballa seguint sempre les normes de seguretat. | |
A1.4 |
Aplica els criteris de qualitat a la selecció i operació de sistemes de refrigeració industrial. | |
A5.3 |
Obté correlacions dels coeficients de convecció i dels coeficients de fricció a partir de les mesures experimentals realitzades en un bescanviador de calor. Descobreix, comprova i aplica experimentalment els coneixements teòrics dels processos. Fomenta les habilitats d'observació i interpretació del funcionament de les instal·lacions i dels fenòmens que tenen lloc. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |