Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018) |
Assignatures |
PROJECTE 4 |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PROJECTE 4 | Codi | 21234113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Segon | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts teòrics i teòric-pràctics de l'assignatura. L'assistència a aquestes sessions teòriques és obligatòria |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. |
Estudis previs | Cerca, lectura, treball de documentació i anàlisi cartogràfic i estadístic, per part de l'estudiant. L'assistència als treballs relacionats amb els estudis previs és obligatòria. |
Projectes | Treball pautat i tutoritzat pel professorat que es desenvolupa en diferents fases. Com ara: identificació d’un problema u objecte d’estudi, revisió i anàlisi crític de diferents fonts d’informació, definició d’objectius o hipòtesis, metodologia i pla de treball, recollida d’informació, anàlisi i conclusions. Pot ser individual o en grup i tenir diferents nivells de complexitat. L'assistència als treballs relacionats amb els projectes és obligatòria. |
Pràctiques de camp/sortides | Realització de visites i realització de treballs fora de l’aula (recull dades, observacions) que l’estudiant analitza críticament. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa. |
Treballs | Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. |