Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
A1 |
Conèixer l’estat del món i la seva evolució històrica recent; comprendre'n els paràmetres bàsics (juridicopolítics, sociològics, econòmics, culturals, estètics i comunicatius). |
|
A2 |
Interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius textuals, orals i visuals en les societats contemporànies amb l’ajuda de les principals teories i escoles que els analitzen críticament des de les ciències socials. |
|
A3 |
Dominar l’aplicació de les eines i els programes informàtics de creació de continguts textuals i audiovisuals. |
|
A4 |
Elaborar missatges orals i escrits de caràcter persuasiu que siguin eficaços, correctes i atractius, en les llengües pròpies, adoptant els recursos lingüístics i les estratègies retòriques més adequades per a la comunicació publicitària i de les relacions públiques. |
|
A5 |
Conèixer l’estructura, el funcionament i la gestió de l’empresa, parant una atenció especial a les empreses de publicitat i relacions públiques. |
|
A6 |
Produir productes audiovisuals persuasius aplicant la gramàtica específica del so i de la imatge en moviment, dominant els aspectes bàsics de la producció, el guionatge, el muntatge i la postproducció de programes i productes audiovisuals de caràcter publicitari. |
|
A7 |
Comprendre els fonaments de l’exercici del periodisme i les seves interrelacions amb l’activitat publicitària i de les relaciones públiques. |
|
A8 |
Comprendre la realitat sociocomunicativa de Catalunya (estructura, polítiques, finançament i funcionament) en el context espanyol, europeu i mundial. |
|
A9 |
Conèixer els fonaments de la comunicació publicitària i de les relacions públiques canalitzada a través de qualsevol mitjà o tecnologia: teories, conceptes bàsics, organització, producció, gestió, finançament, aplicacions. |
|
A10 |
Dominar els conceptes i les tècniques de creació gràfica i multimèdia aplicada a la publicitat. |
|
A11 |
Conèixer els fonaments de l’ordenament jurídic en matèria d’exercici de la publicitat i de les relacions públiques, tant pel que fa als drets fonamentals com des del punt de vista del dret mercantil. |
|
A12 |
Aplicar les tècniques de planificació i organització integral de la comunicació d'una empresa o institució, així com dels seus instruments i suports organitzatius. |
|
A13 |
Coneixement teòric i operatiu de les tècniques d’investigació i anàlisi de la naturalesa i les interrelacions entre els subjectes de la comunicació publicitària: creatius, empreses, institucions, agències de publicitat i de relaciones públiques, mitjans de comunicació, suports i públics. |
|
A14 |
Coneixement teòric i operatiu de l’anàlisi i la investigació de les audiències aplicat a la selecció i la compra de suports i mitjans per a la planificació de la difusió publicitària. |
|
A15 |
Aplicar els mètodes i les tècniques de màrqueting per a la presa de decisions de les empreses i institucions en les àrees de comunicació en general i de publicitat i relacions públiques en particular. |
|
A16 |
Desenvolupar el pensament creador i la seva aplicació al procés d’elaboració de missatges publicitaris i de relacions públiques: escoles, mètodes i tècniques creatives. |
|
A17 |
Exercir com a professionals que s’encarreguen de l’atenció al client de l’agència, assistint el client de manera contínua abans, durant i després de la realització de les accions de comunicació. |
|
A18 |
Identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa o institució, afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
B1 |
Learning to learn |
|
B2 |
Effective solutions to complex problems |
|
B3 |
Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate |
|
B4 |
Autonomy, responsibility and initiative |
|
B5 |
Teamwork, collaboration and sharing of responsibility |
|
B6 |
Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field |
|
B7 |
Adquirir sensibilització pels temes mediambientals. |
|
B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
|
B9 |
Saber planificar i organitzar. |
|
B10 |
Tendir cap a la qualitat. |
|
B11 |
Tenir capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
C1 |
Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English |
|
C2 |
Be advanced users of the information and communication technologies |
|
C3 |
Be able to manage information and knowledge |
|
C4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
|
C5 |
Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |
|
C6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |