|
A2 |
Aplicar la metodologia pròpia de la història de l'art i de l'arqueologia a l'anàlisi de l'objecte artístic. |
|
A4 |
Conèixer els fonaments teòrics de les humanitats digitals i gestionar els principals mitjans tecnològics aplicats al patrimoni historicoartístic i arqueològic. |
|
A6 |
Analitzar i interpretar els diferents llenguatges, procediments i tècniques artístiques. |
|
A8 |
Usar, ordenar i interpretar les fonts històriques. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
|
CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l'ús eficient de les TIC. |
|
CT3 |
Resoldre problemes de forma crítica, creativa i innovadora en el seu àmbit d'estudi. |
|
CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa. |
|
CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
|
CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i l'orientació acadèmica i professional. |
|
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Aclariments al model de competències |
El
model de competències de la URV s’ha actualitzat. El nou model consta de les
competències específiques pròpies de cada titulació i les competències
transversals comunes a totes les titulacions de la URV (que substitueixen les
antigues transversals i nuclears).
En aquesta pàgina es veuen les competències específiques i transversals
vigents en aquesta titulació. Tot i que també estan llistades les competències
nuclears, aquestes no tenen vigència perquè estan integrades dins de les
competències transversals. |