Grado en Psicología (2009) |
Asignaturas |
PSICOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN II |
Competencias |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | PSICOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN II | Código | 11204118 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Tercer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Competencias Específicas |
A1 | Conèixer els diferents models teòrics de la Psicologia, la dimensió social, antropològica i històrica i ser capaç de valorar críticament les seves contribucions i limitacions al comportament dels individus, dels grups i de les organitzacions. | |
A8 | Identificar les característiques rellevants del comportament dels individus i grups, descriure i analitzar els seus problemes i necessitats per planificar i executar les intervencions adequades, avaluant i analitzant els resultats i l'eficàcia de les pròpies actuacions. | |
A11 | Conèixer el marc legal que regula la pràctica professional i ajustar-se als principis ètics i al codi deontològic de la Psicologia. | |
Tipo B | Código | Competencias Transversales |
Tipo C | Código | Competencias Nucleares |
C4 | Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |