Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
DISSENY I DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES MITJANÇANT LES TIC |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | DISSENY I DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES MITJANÇANT LES TIC | Codi | 11214209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Razali Sharifah NadiyahShahbodin Faaizah, The Development of Online Project Based Collaborative Learning using ADDIE Model, Elsevier, 2018 Ricardo Adán Salas Rueda, Diseño y análisis de un sistema Web educativo considerando los estilos de aprendizaje, Dialnet, 2016 Richard Culatta, Instructional design, Instructional design, 2019 Cabero, Julio, Tecnología educativa. Diseño y utilización de medios en la enseñanza, Paidós, 2001 Horine, G.M, Manual imprescindible de gestión de proyectos, Anaya multimedia Madrid, 2005 Antonio Drudis, Gestión de Proyectos: “Cómo planificarlos, organizarlos y dirigirlos”, Gestión 2000, 1999 Tivisay M. Guerrero Z, Teorías del aprendizaje y la instrucción en el diseño de materiales didácticos informáticos, Artículos Arbitrados, 2009 |
Complementària | |
Bibliografia complementària: Jochen Krebs, Agile Portfolio Management. Microsoft Press. Library of Congress Control Number: 2008927279 Bellut, S. (2004) Estimar el coste de un proyecto AENOR Madrid.Domingo, A. (2005) Dirección y Gestión de Proyectos: Un enfoque práctico, 2ª ed. Ra-Ma, D.L. MadridLock, D. (2003) Fundamentos de Gestión de Proyectos. AENOR BarcelonaHorine, G.M. (2005) Manual imprescindible de gestión de proyectos. Anaya Multimedia Madrid.Rodney, T.J. (2005) Laspersonas en la gestión de proyectos AENOR Madrid. |