Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I | Codi | 11274104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats introductòries de l'assignatura on es presentaran els conceptes emprats a l'assignatura. |
Sessió Magistral | Les sessions magistrals presentaran, exemplificaran i reflexionaran sobre els conceptes emprats a l'assignatura. |
Debats | Debats on es reflexionaran i es debatran els conceptes emprats a l'assignatura així com els aspectes relacionats amb les etapes de l'infant, la problemàtica social que envolta les situacions multiculturals i les metodologies. |
Presentacions / exposicions | Presentacions on s'exposaràn les metodologies emprades als PBL. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Anàlisi de la problemàtica i resolució a través de metdologies concretes, degudament justificades i detallades. |
Treballs | El treball pretén sintetizar la reflexió de l'estudiant i servir de compilació del material treballat i desenvolupat. |
Atenció personalitzada | Atenció per a la resolució de problemes relacionats amb els treballs ABP. |