Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL | Codi | 11665202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Pràctiques a través de TIC | El mètode d'avaluació es basarà l'avaluació contínua a partir de la realització de les activitats que es proposen al llarg del curs. Es concretarà la planificació de l'assignatura disponible a l'espai Moodle de l'assignatura per conèixer el detall d'aquestes activitats. | 40% | |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | L'assignatura posa en joc diverses estratègies metodològiques basades en la indagació, la col·laboració i la resolució de problemes, que activin processos de documentació, d'anàlisi, de creació i d'avaluació. Es tracta que els estudiants adoptin un paper actiu i reflexiu al llarg de tota l'assignatura. Per aquest motiu, es plantejaran activitats que l'alumne haurà d'analitzar i resoldre a partir dels continguts tractats. L'avaluació prendrà en compte 4 criteris: * aspectes formals * capacitat d'anàlisi * organització i profunditat en les idees plantejades * reflexió i aportació personal |
60% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística en totes les seves proves d'avaluació (així com d'ensenyament-aprenentatge) i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. |