Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I | Codi | 11904201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
MIei2 |
Comprèn els conceptes de l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera. | |
MIei3 |
Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte aquells continguts apresos i aplica principis d’innovació. | |
MIei4 |
Prepara activitats estretament relacionades amb aspectes culturals de la llengua anglesa, adaptant-les a l’aula a l’hora de programar les sessions. | |
Aep10 |
Selecciona una eina web 2.0 que pot ajudar a millorar l’ensenyament de l’anglès i, a travès de la col·laboració en grup, planeja la seva aplicació en una tasca docent. Comprén els principis de la Programació Neuro-Lingüística i de l’Aprenentatge Basat en Tasques i reflexiona sobre el seu impacte tant a la seva pròpia formació com a la formació dels seus futurs estudiants. És conscient de la importància de totes dues metodologies. | |
MIep4 |
Duu a terme el treball en grup i demostra, a través de les seves aportacions i la seva implicació, els coneixements adquirits durant l’assignatura. Inventa i crea activitats per tal de fomentar l’ús de la llengua estrangera i les posa en pràctica a l’aula d’educació primària. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Troba nous mètodes per fer les coses | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari |