Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12224106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Grunig, J. & Hunt, T., Dirección de relaciones públicas, 2003, Gestión 2000 Wilcox, D., Cameron, G. & Xifra, J., Relaciones públicas. Estrategias y tácticas, 2006, Pearson/Prentice Hall Fernández Cavia, J. y Huertas, A., Redacción en relaciones públicas, 2009, Pearson/Prentice Hall Victoria, J.S., Reestructuras del sistema publicitario, 2005, Ariel Comunicación Tellis, G.J. & Ambler, T., The Sage Handbook of Advertising, 2007, Sage Publications Tellis, G.J., Estrategias de publicidad y promoción, 2001, Addison Wesley Ortega, Enrique, La comunicación publicitaria, 2004, Pirámide González Lobo, M. A., Curso de Publicidad, 1998, Eresma & CelesteE Ediciones Oliveira, A.; Capriotti, P. y Zeler, I., Investigación de los públicos en los modelos de planificación estratégica de comunicación, 2019, Sphera Publica |
Complementària | |
Publicitat: Pérez Ruiz, M.A. (1996). Fundamentos de las estructuras de la publicidad. Editorial Síntesis, Madrid. Rodríguez del Bosque, I.; Suárez, A. y García de los Salmones, M.M. (2008). Dirección publicitaria. Editorial UOC, Barcelona. Pérez-Latre, F. J. (2000). Planificación y gestión de medios publicitarios. Ariel Comunicación, Barcelona. Sánchez Guzmán, J.R. (1993). Teoría de la publicidad. Tecnos, Madrid. Hernández Martínez, C. (2004). Manual de creatividad publicitaria. Síntesis, Madrid. Méndiz, A. (2007). Nuevas formas publicitarias. Univ. de Málaga, Málaga. Ries, A. & Ries, L. (2003). La caída de la publicidad y el auge de las relaciones públicas. Urano, Barcelona. Klein, N. (2001). NoLogo. El poder de las marcas. Paidós, Barcelona. Relacions Públiques: Agee, W.K.; Ault, P.H.; Cameron, G.T. i Wilcox, D.L. (2001):Relaciones Públicas. Estrategias y tácticas. Addison Wesley, Madrid. Arceo, J.L. (1999): Tratado de Publicidad y Relaciones Públicas. ICIE, Madrid. Center, A. H. & Jackson, P. (2003). Public Relations Practices. Managerial Case Studies and Problems. Prentice Hall, New Jersey. Harrison, S. (2002): Relaciones Públicas: una introducción. Thomson, Australia. L’Etang, J. & Pieczka, M. (2006). Public Relations. Critical Debates and Contemporary Practice. Laurence Erlbaum Associates, Mahwah, New Jersey. Tench, R. & Yeomans, L. (2006). Exploring Public Relations. Prentice Hall, Harlow. Theaker, A. (2001). The Public Relations Handbook. Routledge, London. Xifra, J. (2007). Técnicas de las Relaciones Públicas. UOC, Barcelona. ADECEC (1997): El libro práctico de la comunicación y las relaciones públicas. Folio, Barcelona. Atkin, C.K. i Rice, R.E. (2001): Public communication campaigns. SAGE, Thousand Oaks. Black, S. (1994): Las relaciones públicas. Un factor clave de gestión. Ed. Hispano Europea, Barcelona. (1999): ABC de las relaciones públicas. Todos los secretos y fundamentos de las relaciones públicas. Gestión 2000, Barcelona. Broom, G.M.; Cutlip, S.M.; Center, A.H. (2001): Relaciones públicas eficaces. Gestión 2000. Barcelona. |