Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
NOVES TECNOLOGIES APLICADES A L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | NOVES TECNOLOGIES APLICADES A L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Resolució dels treballs pràctics que realitza l'alumne. | 10% | ||||||
Projectes |
|
Creació d'un projecte amb l'ús de les TIC. | 80% | ||||||
Altres | Assistència i participació activa en els debats de classe i de Moodle. |
10% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent. Els estudiants seran penalitzats en la puntuació dels continguts si els treballs no presenten correcció ortogràfica, lèxica i sintàctica. Aquesta assignatura s'imparteix en dues modalitats, que comparteixen continguts, competències i resultats d'aprenentatge. En la modalitat virtual,es procurarà que resulti el màxim de coincident possible amb la modalitat presencial, considerant les característiques pròpies de l'entorn. Es necessari que els estudiants disposin de càmera i micro per les sessions síncrones en la modalitat virtual de l'assignatura. Connectar-se sense càmera ni micro penalitzarà un 10% en la puntuació final de l'assignatura. No seran avaluats aquells treballs en què es detecti plagi. |