2020_21
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica (2020)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI
DADES IDENTIFICATIVES 2020_21
Assignatura (*) COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI Codi 12885202
Ensenyament
Comunicació Estratègica (2020)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Optativa 2Q
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Adreça electrònica sunsi.huertas@urv.cat
Professors/es
HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Web
Descripció general i informació rellevant

En aquesta assignatura del màster es pretén donar a conèixer què són les marques territori, les marques turístiques, les identitats dels territoris i la seva importància en la comunicació territorial. Igualment analitzarem la comunicació de les destinacions turístiques i les seves marques a través dels llocs web i els mitjans socials. Aquesta assignatura combina la presencialitat i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura.

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent