LA DOCÈNCIA
SERÀ PRESENCIAL i seguirà la
informació inclosa en aquesta guia docent.
En cas que no es pugui garantir la
presencialitat total de l'assignatura i es contempli un escenari de docència
mixta/híbrida, l'adaptació es faria de la manera següent:
- Docència:En
aquesta assignatura la docència es farà de la següent manera, les
classes teòriques seran a distància, i s’aprofitarà la presencialitat,
per aclarir els dubtes que sorgeixin
del seguiment dels conceptes teòrics i també per dur a terme l’aplicació
pràctica programada a l’assignatura.
- Avaluació: L’avaluació
es mantindrà com està programada. Si no fos possible dur a terme les
presentacions programades de forma oral, s’avaluarà solament el
contingut dels exercicis de forma
escrita.
- Atenció personalitzada: L’atenció
personalitzada serà per correu electrònic o altres mitjans electrònics
o, amb cita prèvia, per videoconferència quant el assumpte a resoldre
així ho requereixi.
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L’ASSIGNATURA
Assignatura de coneixement bàsic de les característiques diferencials i forma de funcionament pràctic de les empreses, amb la qualitat com a eina de gestió.
Explica el procés històric, económic i social que ha conduit al concepte actual de Gestió de la Qualitat, tot justificant les diferents etapes que es poden identificar.
Desenvolupa els principis que regeixen la Gestió de la Qualitat i els presenta en la seva vesant d'aplicació directa i pràctica a l'empresa.
Proporciona les competències necessàries per saber recopilar dades significatives, analitzar, diagnosticar i presentar propostes adients, per la correcta implantació de la Gestió de Qualitat a l'empresa. |