Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Tecnologies del Vehicle Elèctric (2018) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 17695401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte Genera un document científic en estructura i continguts Presenta i defensa el treball | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identifica el seu rol en contextos complexos Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessàries per assolir els objectius de l’equip Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional Desenvolupa l’actitud professional Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat Dissenya itineraris professionals específics | |
CT7 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant URV. Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |