La informació publicada en aquesta guia és la que correspon a classes presencials i pot servir de guia orientativa. A causa de l’emergència sanitària provocada per la covid-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de l'assignatura tan aviat com sigui possible. DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA: Aquesta assignatura té com a objectiu introduir a l'alumne en el comerç electrònic ensenyant les bases necessàries per poder realitzar amb èxit un treball pràctic d'implantació de venda electrònica relacionat amb l'entorn socioeconòmic. L'alumne rebrà nocions sobre com dissenyar un model de negoci. Coneixerà com es gestiona la informació als comerços electrònics. Aprendrà com funcionen els mecanismes de transacció electrònica actualment en ús. Finalment, se li explicaran diverses tècniques enfocades a la protecció del copyright electrònic. Although this course is not offered in English, foreign exchange students
will receive personalised support in English and will be able to develop
the evaluation activities in this language. |