Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
LABORATORI D'ELASTICITAT I RESISTÈNCIA DE MATERIALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | LABORATORI D'ELASTICITAT I RESISTÈNCIA DE MATERIALS | Codi | 20224105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | 2Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica els fonaments de l'elasticitat i resistència de materials al comportament de sòlids reals. | |
A1.2 |
Aplica les tècniques experimentals als sòlids estructurals | |
A5.4 |
Caracteritza i analitza materials estructurals mitjançant assajos destructius i no-destructius. Determina les tensions i deformacions generades en un sòlid mitjançant tècniques extensométriques. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques | |
B5.3 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’un problema Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia per a resoldre el problema Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions Té la capacitat de dirigir el procés de presa de decisions de manera participativa Metòdicament es pregunta sobre noves formes de fer les coses, busca nous procediments i experimenta amb procediments nous Analitza riscos i beneficis de la innovació | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |